Przejdź do treści

Poniżej znajdziesz listę agencji SEM z Katowic, które specjalizują się w prowadzeniu kampanii marketingowych. Dzięki nim możesz poszerzyć swoje działania o social media i nowy sposób reklamy w Internecie.

Miasto: Górnicza 12, 44-206 Rybnik
Miasto: Konckiego 4A/15, 40-040 Katowice
Miasto: Wałowa 3, Skoczów 43-430
Miasto: JANA III SOBIESKIEGO 11/E6, 40-082 Katowice
Miasto: Mikołowska 44/4, 40-065 Katowice
Miasto: Porcelanowa 23B/7, 40-246 Katowice
Miasto: Marsz. Józefa Piłsudskiego 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice, Polska
Miasto: Porcelanowa 23B / 7, 40-246 Katowice
Miasto: Graniczna 29, 40-017 Katowice
Miasto: Żelazna 17D, 40-851 Katowice
Miasto: Pocztowa 5, 41-710 Ruda Śląska, Polska
Miasto: Św. Jana 10, 40-012 Katowice, Polska
Miasto: Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice
Miasto: Leszczynowa 20 / 7, 40-750 Katowice
Miasto: Gorzyce 141, 38-230 Gorzyce, Polska

Jak agencje SEM z Katowic prowadzą kampanie lokalne?

Aby skutecznie zarządzać kampaniami lokalnymi SEM, agencje SEM z Katowic korzystają z różnych narzędzi, takich jak Google My Business, Google Maps czy Yelp, aby pomóc firmom w promowaniu swojej lokalizacji i dostępności produktów lub usług. Najczęściej są one płatne, dlatego większość firm nie decyduje się samodzielnie z ich wykorzystywana, a powierzają je specjalistą. Agencje SEM w Katowicach mogą także pomóc firmom w ustalaniu odpowiednich słów kluczowych i fraz, aby ich reklamy były wyświetlane w wynikach wyszukiwania dla określonych lokalizacji. Dzięki temu użytkownik szukających danych informacji i produktów z konkretnego rejonu będzie mógł szybciej trafić na określoną stronę internetową.

Z jakich narzędzi korzystają agencje SEM z Katowic?

Do działań z zakresu marketingu internetowego wykorzystywane jest wiele narzędzi. Agencje SEM z Katowic korzystają z różnego rodzaju narzędzi, aby skutecznie zarządzać kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach internetowych. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów takich narzędzi:

  • Google Ads: platforma reklamowa Google, która pozwala na tworzenie i zarządzanie reklamami w wyszukiwarce Google oraz na innych stronach internetowych.
  • Bing Ads: platforma reklamowa Bing, która pozwala na tworzenie i zarządzanie reklamami w wyszukiwarce Bing oraz na innych stronach internetowych.
  • Google Analytics: narzędzie do analizy ruchu na stronie internetowej, które pozwala na zrozumienie sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z witryny i na poprawę jej skuteczności.
  • SEMrush: narzędzie do optymalizacji kampanii reklamowych, które zapewnia szereg funkcji, takich jak monitorowanie pozycji słów kluczowych, audyt SEO i badanie konkurencji.

Oprócz tych narzędzi agencje SEM z Katowic często korzystają także z innych narzędzi, takich jak Google Tag Manager, czy Google Optimize, aby lepiej zrozumieć sposób, w jaki użytkownicy korzystają z witryny i lepiej dostosować reklamy do ich potrzeb.

Ile kosztuje współpraca z agencją SEM z Katowic?

Cena współpracy z agencją SEM może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak skala kampanii, rodzaj narzędzi i usług, które są wykorzystywane, a także cel kampanii. Niektóre agencje SEM oferują stawki godzinowe, podczas gdy inne oferują stawki miesięczne lub roczne za zarządzanie kampaniami.

 

Zarządzaj plikami cookies